לקבלת טיפים "לזוגיות מתגמלת" חינם, הירשם
* שם
  טלפון
* דוא"ל
  הערות
*קוד אבטחה
 

קריאת תווי פנים

 
קריאת תווי פנים (מורפופסיכולוגיה) הינה כלי אבחון יעיל לתכונות אופי, חסמים ויכולות אצל האדם – באמצעות קריאת תווי פנים. אבחון מורפופסיכולוגי הינו דרך יעילה לקבלת תמונה נרחבת של אנשים המגיעים לטיפול או לאימון במטרה לשפר את חייהם ולהגיע למיצוי יכולותיהם.
כל איבר בפנים, כל הבעה, כל תנועה – הם בעלי משמעות. כמאבחנת תווי פנים, כל תו בפנים מהווה עבורי עוד חלק בפאזל המיוחד אשר מרכיב אדם שלם.
לכל אדם יש אישיות משלו, ועל פי נתוניה יש להתאים את הטיפול הנדרש לו ספציפית. כאשר אני קוראת תווי פנים, אני משיגה אבחון מעמיק של האדם, המסייע לי להתאים לו את התהליך הטיפולי בהתאם לאישיותו המיוחדת.
קריאת תווי פנים היא כלי תועלתי במיוחד כאשר אדם מגיע לטיפול, ייעוץ או אימון. פעמים רבות אדם כזה מגיע ללא יכולת להציג בצורה ברורה את בעייתו, ולעיתים אף לא ברור לו עצמו מה בדיוק מפריע לו. כאן באה המורפופסיכולוגיה לעזרה מיידית, שכן עם המפגש הראשון שלי עם פניו של אדם, ביכולתי לאבחן את מצבו הרגשי, וכתוצאה מכך להגיע לשורש הבעיה. כך לדוגמה, אל חדרי יכול להיכנס מתאמן שהינו בעל עסק עצמאי מצליח, אך הוא חש תסכול רב מעבודתו למרות ההצלחה. אם תווי פניו מעידים שהוא אדם חברותי, שמתאים לו לעבוד עם אנשים ולא לשהות לבד מול מחשב או בחדר סגור, זהו המפתח להבנה מה חסר לו בעבודתו – חברה. מכאן נפתחת הדרך למציאת פתרונות אפקטיביים לשיפור המצב.
באותה מידה, במקרה של ייעוץ זוגי לדתיים, אני יכולה לקרוא מיד מתווי פניהם של בני הזוג ומשפת גופם את הצרכים הרגשיים של כל אחד מהם, את השוני ביניהם, ומכאן גם את הבסיס והרקע לבעיות שיש בקשר ביניהם. כל זאת אני יכולה לראות עוד בטרם פתחו בני הזוג בהצגת הבעיה לשמה הגיעו לייעוץ. גם כאן אני משתמשת במורפופסיכולוגיה כאמצעי להגיע מהר ויעיל יותר לעומק הטיפול ולפתרונות שיוצעו בו.
 
 
עיצוב ובניה שטיבל.קום